Garanti ve İade Koşulları
Garanti Koşulları
Deri Kemer, Deri Cüzdan, Deri Aksesuar ürün gruplarında ürünlerimiz 1 yıl, Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Elektronik Ve Kişisel bakım ürünlerin de Yetkili servisin onay vermesi durumunda değişim ve iade işlemleri gerçekleşmektedir.
Kullanım hatalarından ve Kullanım Kılavuzunda yer alan kullanım ve bakım yönergelerine aykırı kullanımlardan kaynaklanan hasar ve arızalar (çizilme, kırılma, kopma, vs.) dışında malın bütün parçaları garanti süresi boyunca markanın garantisi altındadır.
Mesafeli Satışlarda Cayma Hakkı
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, mağazadan yapılan alışverişlerde koşulsuz iade yoktur. Mesafeli satış çeşidi olan telefon ve internet kanalı ile yapılan satışlarda ise 14 gün içinde cayma hakkı tüketiciye kanunla verilmektedir. Mesafeli satışta cayma hakkının kullanılabilmesi Tüketicinin Korunması hakkındaki kanunda belirtilen koşulların oluşması gerekir.
İade ve Değişim Prosedürü
Satın aldığınız ürünün, kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarları ile birlikte tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. Değişim/iade işlemlerinde ürün fiş veya faturasının da ürün ile birlikte ibrazı zorunludur. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
DVD, VCD (yazılım, oyun, film), cep telefonları, kulaklıklar (bluetooh, müzik, v.b.), sarf malzemeleri (yazıcı kartuşu, toneri, kağıdı, CD, DVD medya v.b.), projeksiyon cihazları, telefonlar, LCD ve Plazma televizyonlar, harici, dahili, sabit ya da taşınabilir bellekler, ev aletleri, beyaz eşya, kişisel bakım ürünleri ve oyuncaklarda, telif hakları kapsamında bulunan fikri ve sınai hak içeren her türlü ürün ve hizmette, seçimlik hak kullanım işlemleri Üründe kullanımdan kaynaklanan bir arıza yoksa (kaza, kullanım kılavuzunda veya garanti belgesi üzerinde belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanım, sıvı teması, güç ve akım durumları, yıpranma ve hasar vb ) imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servisler tarafından düzenlenmiş ve ürünün ayıplı olduğunu belgeleyen yetkili servis raporu karşılığında gerçekleştirilecektir.
Özel Ürünler İçin İade Şartları;
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır. Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir. Bu nedenle sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.